Nauczuciel matematyki zachce cie do wziecia udziału w konkursie matematycznym,. Z powodu rodzinnego wyjazdunie bedziesz mogł jednak w nim uczestniczyc. przestrzegajac zasad dobrego wychowania,odmow nauczycielowi,padajac powod swojej nieobecnosci.!

Pliska pomocy .! zadanie na jutro.pani wymagajaca . ; D

3

Odpowiedzi

2010-04-06T19:07:48+02:00
Proszę pani, mam dla pani złą wiadomość. Niestety nie będę mogła wziąć udziału w konkursie. Bardzo żałuję, ale mam zobowiązania rodzinne.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T19:08:50+02:00
Dzień dobry
proszę pani jeśli chodzi o ten konkurs bardzo chciałbym wziąć w nim udział ale niestety mam bardzo ważną sprawę rodzinną i w tym dniu będę nieobecny..bardzo przpraszam


myślę że pani zrozumie;))
2 5 2
2010-04-06T19:09:13+02:00
Niestety ale nie skożystam z pani propozycji.Ponieważ ważne sprawy rodzinne pokrzyżowały mi plany .