Odpowiedzi

2010-04-06T19:13:07+02:00
Jestem tym blada ale może..
Narysować dłonie a w tych dłoniach ziemia;)
Mam nadzieje,że pomogłam.Pozdro.
2010-04-06T19:13:50+02:00
Ja mam pomysł narysuj ziemie na połówce kartki a na drógiej jak ty stoisz koło swojego domu ja też to miałam wygraałam lub ręce a wnich ziemia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T19:13:54+02:00
1. Narysuj ziemię a obok niej w dymkach swoje codzienne czynności ( najlepiej związane z ekologią)

2. Albo narysuj ziemię, którą trzymasz w ręce a na kontynentach roślinność lub jak dbasz o rośliny

Mam nadzieję, że chodź trochę ci pomogłam.