Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T19:25:34+02:00
1.Co czułaś idąc za Jezusem?
2.Czy czułaś złość, że tak postąpiono z Twoim Synem?
3.Czy czułaś nienawiść do tych ludzi?
4.Czy myślałaś o tym, dlaczego ludzie są źli, grzeszą i nie wierzą w Boga?
5.Czy wierzyłaś w zmartwychwstanie Jezusa?
nie mam więcej pomysłów ;)
2010-04-06T19:27:05+02:00
1. Czy bardzo cierpiała widząc Jezusa.
2. O czym myślała widząc Jezusa.
3. Dlaczego patrzyła na mękę syna.
4. Z kim przeżywała drogę krzyżową
Nie mam pojęcia co jeszcze.