Odpowiedzi

2010-04-06T19:13:39+02:00
Gdy uzyskasz okresloną ilosc punktów to ta ranga sie pojawi. Kilka zadan nie wystarczy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T19:13:48+02:00
Rangę rozwiązujący będziesz miał, kiedy uzbierasz 100 punktów. Kiedy będziesz zdobywał więcej punktów, zdobywać będziesz inne rangi.

Tu masz to rozpisane:
http://zadane.pl/ranks/show_normal_ranks
2010-04-06T19:14:30+02:00
Ponieważ pod nickiem są różne opisy profilu które zależą od ilości posiadających przez ciebie punktów i ilości rozwiązanych zadaniń oraz najlepszych rozwiązan ;]