Odpowiedzi

2010-04-06T19:14:25+02:00
Myślę, że możesz narysować Ziemię i dłoń okrywającą ją...

Wiem, że ten rysunek nie jest za piękny, ale to dla tego, że na komputerze rysowany. ; D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T19:18:20+02:00
Ja proponuję narysować człowieka i w miejscu serca narysować Ziemię (to byłby symbol "twojego świata"), lub narysować jakiś ładny krajobraz (drzewa, trawa...) i klękającego człowieka, mającego w dłoniach ziemię, którą rozsypuje pod nogi :)
Żeby było ciekawiej możesz użyć innych technik niż tylko kredki. Może zrób wydzierankę, pomaluj farbami czy mazakami? :)
Mam nadzieję, że pomogłam.
Pozdrawiam :)
2 5 2
2010-04-06T19:20:20+02:00
Ja bym narysowała na środku kule ziemską, na samej górze tytuł " moja ziemia, mój świat" ! pod Ziemią napisz dlaczego lubisz Ziemię a tam gdzie ci miejsce zostanie narysuj jakieś kwiatki czy zwierzątka i moim zdaniem wystarczy ! :D
1 5 1