Odpowiedzi

2010-04-06T19:19:50+02:00
Gwara to rodzaj akcentu w danych rejonach jakiegoś kraju
np . u nas w Polsce mamy gwarę kaszubską , śląską itd.

to specyficzny język :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T19:20:01+02:00
Gwara to według mnie mowa jakiejś społeczności w danym miejscu, odmienna i charakterystyczna dla każdego regionu.

:)
2010-04-06T19:20:44+02:00
Gwara to tak po naszemu :) charakterystyczna odmiana języka, np. ślązacy mają swoją gwarę, kaszubi... no uczniowie też tak jakby ^^