Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T17:16:58+01:00
1. 100x2,625 34,1:10
2. 0,54x10-0,6 4,6+56,7:100
3. 100x(7,3 - 7,25)+ 5:10
4. 1000x(86,3:100+5,6:10):1000

1. 262,5 3,41
2. 5,4-0,6=4,8 4,6+0,567= 5,167
3. 100*0,5+0,5= 50+0,5=50,5
4. 1000*(0,863 + 0,56 ):1000=1000*1,423:1000=1,423
1 4 1
2009-11-02T17:18:55+01:00
1. 262,5 tu chyba miałbyc jakiś znak 3,41
2.5,4 - 0,6 ( = 4,8) tu tez chyba miałbyć jakiś znak 4,6 + 0,567 (=5,167)
3. 100 × 0,05 <odjełam w nawiasie> + 0,5 = 5 + 0,5 = 5,5
4.1000× (0,863 + 0,56) : 1000 = 1000 × 1,423 : 1000 = 1423 :1000 = 1,423

:)
1 1 1
2009-11-02T17:44:31+01:00
1. 262,5 3,41
2.4,8 5,167
3. 100x0,05+0,50=5,5
4.1000x0,6463:1000=1000x0,0006463=0,6463