Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T17:08:02+01:00
1. Zjednoczył skłucone ze sobą narody- Grecję i Macedonię.
2. Podbił ogromną ilość nowych ziem, z Grecji dotarł do dalekich Indii.
3. Wygrał wiele z góry przegranych bitew.
4. Posiadał nieprzeciętną umniejętność sprawnego rządzenia
swoim imperium
26 4 26
2009-11-02T21:14:51+01:00
Aleksandrowi nadali potomni - Wielki przydomek poniewarz zasłużył robudowywując swój kraj. Oraz za podboje jakich dokonał
9 2 9