Odpowiedzi

2010-04-06T19:26:11+02:00
Mech - wymienia się na meszek,
a cecha - cesze (w C.)
scharakteryzować od charakteru
38 4 38
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T19:26:25+02:00
Mech - meszek
cecha - cesze
scharakteryzować - po s
134 4 134
2010-04-06T19:27:44+02:00
Mech - meszek

cecha bo cesze (C.l.poj)

scharakteryzować - Po s na początku wyrazu zawsze piszemy ch.

TAKIE DEFINICJE BYŁY W MOIM SŁOWNIKU. LICZĘ NA NAJJ...!
191 4 191