Odpowiedzi

2010-04-06T19:26:24+02:00
Kartka wielkanocna

To propozycja dla tych, którzy w przesyłane świąteczne życzenia chcą włożyć jeszcze troszkę serca.



Karton A4 zginamy w pół. Przygotowujemy osobne motywy świąteczne do naklejenia, ozdabiamy flamastrami, brokatem, możemy ozdobnym dziurkaczem... wszystko zależy od naszej wyobraźni. Bardzo ładnie wygląda

wycięty tulipan odmalowany na wewnętrznej stronie, we wnętrzu kartki.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T19:27:18+02:00
Weź koszyczek do swej pięści, do kościoła idź poświęcić. Włóż szyneczkę, kilka jajek, smacznej babki też kawałek. Spróbuj zmieścić i kiełbasę - nie zapomnij chrzanu czasem!

Nehmen Sie den Korb, um die Fäuste, die Kirche zu gehen, um zu opfern. Add Schinken, Eier, ein leckeres Stück seiner Großmutter. Versuchen Sie fit und Wurst - vergessen Sie nicht, den Meerrettich Zeit!
4 5 4
2010-04-06T19:28:50+02:00
Ich will zum frohen Osterfest
dir fröhlich gratulieren.
Vielleicht gelingt es irgendwo,
ein Häslein aufzuspüren.
Dann lege ich in seinen Korb
ein Blatt mit tausend Grüßen,
das soll es dir als Festgruß bringen
mit seinen flinken Füßen.
3 4 3