Odpowiedzi

2010-04-06T19:31:19+02:00
Szerokość ma 24 cm (6 kulek po 4cm średnica)
Długość ma 16 cm (4 kulki po 4 cm średnica)

Wzór na objętość : V=abc

V= 24cm x 16cm x 8cm = 3072

(* x to jest mnożenie)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T19:32:22+02:00
Licząć średnica kulki 4 cm, wychodzi nam jeden bok dna 16 cm a drugi 24
czyli:
4*4=16
4*6=24
8*16*24=3072
nie mam 100% pewności czy to taki wynik, ale wydaje mi się ze to dobre rozwiązanie, chyba że źle zrozumiałam jego treść
1 5 1