Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T19:38:48+02:00
Kwadrat a*a
Prostokąt a*b
Trójkąt 1/2*a*h
Równoległobok a*h
Romb a*h
tapez (a+b)*h:2
1 1 1
2010-04-06T19:39:04+02:00
Kwadrat - a²
prostokąt - ab
trójkąt - ah/2
równoległobok - ah
romb - ef/2 (przekątne)
trapez - h(a+b)/2
2010-04-06T19:39:14+02:00
Kwadrat --> a x a
prostokąt --> a x b
trójkąt --> a x h/2
równoległobok --> a x h
romb --> e x f
trapez --> a + b/2
Liczę na naj
1 1 1