Pomóżcie! Zmiencie zdania żeby uniknąć powtórzeń "było" , prosze ;)
Klasa, z którą tam pojechaliśmy była bardzo fajna.Cieszyłam się, że pojechałam tam ze swoją kuzynką Klaudią . Wycieczka była trzydniowa.MIeszkalismy w przytulnym pensjonacie.Niedaleko było morze, więc chodziliśmy tam raz na jakiś czas. Było tam ślicznie.

3

Odpowiedzi

2010-04-06T19:40:25+02:00
Klasa, z którą tam pojechaliśmy wydawała się bardzo fajna. Cieszyłam się, że pojechałam tam ze swoją kuzynką Klaudią. Wycieczka trwała trzy dni. Mieszkaliśmy w przytulnym pensjonacie. Niedaleko znajdowało się morze, więc chodziliśmy tam raz na jakiś czas. Piękne miejce.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T19:41:17+02:00
Klasa, z którą tam pojechaliśmy była bardzo fajna.Cieszyłam się, że jest ze mną moja kuzynka Klaudia . Wycieczka trwała trzy dni. MIeszkalismy w przytulnym pensjonacie. Znajdował się on niedaleko morza więc czasami nad nie chodziłyśmy. Było tam ślicznie.
2010-04-06T19:43:27+02:00
Klasa, z którą tam pojechaliśmy była bardzo fajna.Cieszyłam się, że pojechałam tam ze swoją kuzynką Klaudią . Podczas tej trzydniowej wycieczki mieszkaliśmy w przytulnym pensjonacie. Niedaleko znajdowało się morze, więc chodziliśmy tam raz na jakiś czas. Ta okolica jest śliczna.
;-)