Odpowiedzi

2009-11-02T17:19:39+01:00
JAN PAWEŁ II .

Papież , ojciec młodzieży .

Dzięki niemu nastąpiły ogromne zmiany w Watykanie.
Odbywał on liczne pielgrzymki , msze święte w wielu miejscach , chociażby na lotniskach , czy też stadionach .
Brał udział w : występach zespołów, projekcjach filmowych, koncertach...
Spotykał się i rozmawiał z ludźmi . Poświęcał im wiele czasu .
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T17:27:48+01:00
-)Największym przykładem naszego autorytetu jest Jan Paweł II, miał wielki wkład na działanie dla pokoju na świecie.
-)Kolejnym autorytetem jest Piotr Cedzyna z noweli pt. "Doktor Piotr", wykazuje się niezwykłą troską oraz sprawiedliwością.
-)Stanisław Wokulski z "Lalki" wykazał się pomocą dla innych co jest godne naśladowania
-) Roland z "Pieśni o Rolandzie" u niego na pierwszym miejscu stał Bóg, Ojczyzna i Honor. Zawsze przestrzegał kodeks rycerski i był niesamowity w swoim zachowaniu.
-)Prometeusz- najważniejsze dla niego było dobro dla ludzi, naraził swoje życie wykradając dla nich od bogów ogień.

Mam nadzieje że pomogłam :)
3 4 3