Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T17:15:11+01:00
Wcześniej materac kosztował 30 zł,piłka plażowa 8 zł,a parasol plażowy24zł.Ile teraz kosztuje towar?

MATERAC:
30 × 0,15 = 4,5
30 - 4,5 = 25,5

MATERAC TERAZ KOSZTUJE 25,5 ZŁ


PIŁKA PLAŻOWA :
8 × 0,15 = 1,2
8 - 1,2 = 6,8

PIŁKA KOSZTUJE TERAZ 6,8 ZŁ


PARASOL PLAŻOWY :
24 × 0,15 = 3,6
24 - 3,6 = 20,4

PARASOL PLAZOWY KOSZTUJE TERAZ 20,4 ZŁ



:)
191 4 191
2009-11-02T17:18:57+01:00
15% z 30 = 15 \: 100 * 30 = 4,5
30-4,5=25,5 ----cena materaca po obniżce
15% z 8= 15/:100 * 8= 1,2
8-1,2= 6,8 ---cena piłki po obniżce
15% z 24= 15/:100 * 24= 3,6
24-3,6= 20,4

25,5+6,8+20,4= 52,7
towar kisztjue teraz 20,40 zł
56 4 56