Czy możecie mi dzisiaj (przed 21 plis) przetłumaczyć te zdania na angielski??? Byłabym Wam bardzo wdzięczna! :) Z góry dziękuję! :)

Oto te zdania:
"Moja rodzina jest fantastyczna. Mam tatę, siostrę i brata. Mam trzy kuzynki i jednego kuzyna. Jestem ciocią Bruna, Oliwki, Patrycji i Nelki. Kocham te dzieci. Z moją siostrą zawsze mogę o wszystkim porozmawiać. Ona zawsze mnie wspiera. Mam prababcię która ma 102 lata i lubię z nia rozmawiać. Babcia Krysia mieszka w Świnoujściu z moją ciocią, i kuzynkami Olą i Kasią. Moja chrzestna zawsze jest przy mnie kiedy jej potrzebuję. Na różne okazje kupuje mi bardzo fajne rzeczy. Z moją rodziną nigdy się nie nudzę i zawsze mogę na nich polegać. Kocham ich."

Jeszcze raz bardzo proszę przed 21! :>

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T19:47:56+02:00
"My family is fantastic. I have a dad, sister and brother. I have three cousins and one cousin.I'm aunt Bruna, Olives, and Patricia Nelki. I love these kids. With my sister, I can always talk about everything. She always supports me. I have a great-grandmother which is 102 years and I like to talk with her. Krysia grandmother lives in Swinoujscie with my aunt and cousins and Ola Kasia. My godmother is always with me when I need it. On various occasions I buy very nice things. With my family never I'm bored and I can always depend on them. I love them. "
2010-04-06T19:49:37+02:00
My family is fantastic. I have a dad, sister and brother. I have three cousins and one cousin. I'm Aunt Bruna, Olives, and Patricia Nelki. I love these kids. With my sister, I can always talk about everything. She always supports me. I have a great grandmother who is 102 years and I like to talk with her. Grandma lives in Swinoujscie Krysia with my aunt and cousins and Ola Kasia. My godmother is always with me when I need it. On various occasions I buy very nice things. With my family will never be bored and I can always rely on them. I love them.
2010-04-06T19:54:28+02:00
Moja rodzina jest fantastyczna. Mam tatę, siostrę i brata. Mam trzy kuzynki i jednego kuzyna. Jestem ciocią Bruna, Oliwki, Patrycji i Nelki. Kocham te dzieci. Z moją siostrą zawsze mogę o wszystkim porozmawiać. Ona zawsze mnie wspiera. Mam prababcię która ma 102 lata i lubię z nia rozmawiać. Babcia Krysia mieszka w Świnoujściu z moją ciocią, i kuzynkami Olą i Kasią. Moja chrzestna zawsze jest przy mnie kiedy jej potrzebuję. Na różne okazje kupuje mi bardzo fajne rzeczy. Z moją rodziną nigdy się nie nudzę i zawsze mogę na nich polegać. Kocham ich.
Przetłumaczone:
My family is fantastic. I have a dad, sister and brother. I have three cousins and one cousin. I'm Aunt Bruna, Olives, and Patricia Nelki. I love these kids. With my sister, I can always talk about everything. She always supports me. I have a great grandmother who is 102 years and I like to talk with her. Grandma lives in Swinoujscie Krysia with my aunt and cousins and Ola Kasia. My godmother is always with me when I need it. On various occasions I buy very nice things. With my family will never be bored and I can always rely on them. I love them.