1)Wpisz brakujący czasownik w odpowiedniej formie.
.............................. du Karten? Nein, ich ............................. Schach.
2)Ułóż pytania.
a) ......................................................................? Ich mag Horrorfilme und Krimis.
b) ......................................................................? Ja, ich fotografiere gern.
PS.do pytań, które trzeba ułożyć są odpowiedzi obok i to trzeba najpierw na nie popatrzeć i później robić pytanie. Pomóżcie! Bo niestety nie umiem do tych zadań zrobić pytań - szukałam w książce, czy są podobne i nie mogę znaleźć. :( Proszę o szybką odpowiedź - potrzebuję mieć to zadanie na środę!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T17:18:42+01:00
1. Spielst , spiele
2. a ) was magst du film?
b) Fotografierst du gern?
2009-11-02T17:38:10+01:00
1. Spielst
spiele

2.a) Welche Filme magst du

b) Magst du fotografieren?
  • pqpq
  • Rozwiązujący
2009-11-02T23:03:38+01:00
1)Wpisz brakujący czasownik w odpowiedniej formie.
Spielst du Karten? Nein, ich .spiele Schach.
2)Ułóż pytania.
a) Was magst du Film ? Ich mag Horrorfilme und Krimis.
b) Fotografierst fu gern? Ja, ich fotografiere gern.