Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T17:16:55+01:00
Np to że jak mleko stoi ~miesiąc to na jego powierzchni zaczyna się zbierać jakieś coś co ciężko określić,

albo to że jak na mleko takie zadziała dość mocna siła odśrodkowa, to na dnie zaczną zbierać się grudki tłuszczu,

a ostatni przykład to "kożuch" który zbiera się po podgrzaniu mleka do wysokiej temperatury.
1 4 1
  • dajo
  • Początkujący
2009-11-02T17:23:46+01:00
Bo jak mleko wiejskie biędzie się trzoąść to powstaje masło.
np bo jak długo będzie stało to zkwaśnieje.
bo na pudełku jest na pisane ile jest procent tłuszczu.
4 2 4