Odpowiedzi

2010-04-06T20:08:45+02:00
0,4 = 4 dm
80cm = 8 dm
5dm
4*8*5 = 160dm3
--------
  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T20:10:41+02:00
80cm=8dm
0,4=40cm=4dm
V=abc
V=5dm*8dm*4dm=160dm³=
=160l

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T20:23:04+02:00
Dane:
a=5dm
b=80cm=8dm
c=0,4m=40cm=4dm

Szukane:
V=?
Ile litrów wody zmieści się w tym akwarium?

Wzór:
V=a*b*c

Rozwiązanie:
V=5dm*8dm*4dm
V=160dm(sześciennych)
V=160dm(sześciennych)=160L (1dm=1L)

Odpowiedź:
W akwarium zmieści się 160L wody

Myślę, że pomogłem :)
Rysunek jest z google, ponieważ sam nie mogłem narysować :P