Mam napisać opis tego psa ze zdjęcia , co prawda mieliśmy sobie wybrać albo swojego ; )
Ja wolę swojego ;*
Ma być króciutki i taki że jak pokażę zdjęcie i opis by pasowały !

Prosty, króciutki i daję odp naj :D !
http://pupilo.pl/portal_twojego_pupila/909/Pies_Koka

2

Odpowiedzi

2010-04-06T20:04:04+02:00
To jest sunia, która wabi się Koka. Jest czarno-brązowo-beżowa. Ma ciemne, duże i bystre oczy. Zawsze jest "uśmiechnięta". (napisałam to w cudzysłowiu bo psy raczej się nie uśmiechają.) Hmmm... niestety nie wiem co mam jeszcze napisać według zdjęcia. Napisałam to co się dało. :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T20:31:24+02:00
Mój pies nazywa się koka i ma (wiek) lat. Koka jest psem rasowym-owczarek niemiecki. Psina jest przyjazna, miła i lubi się bawić. Maść owczarka jest brązowa ale ma czarne plamy na pyszczku, "plecach" i ognie. Koka jest najlepszym psem na świecie i nie zamieniłabym jej na nic w świecie.