Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T20:01:40+02:00
Jezus przestrzega nas przez złą stroną bogactwa , ponieważ pieniądze nie są wszystkim , najważniejsza dla nas powinna być rodzina , miłość i zdrowie . Pieniądze sprawiają również to , że chcemy się wywyższać robią z nas zupełnie innych ludzi , a nie powinno tak być , bo to nie jest ważne czy ktoś ma pieniądze czy nie tylko to co ma w środku , jaki jest . Dlatego warto zastanowić się czasami nad tą złą stroną bogactwa co ona powoduje ? . Co z nami robi ? .Pomyślmy nad swoimi błędami dotyczącymi właśnie tej sprawy i pomyślmy czy tak właśnie powinno być .

Kościół oraz Jezus przestrzegają nas przed złą stroną bogactwa być może dlatego że gdy człowiek zostaje bogaty,to bardzo często zapomina o drugim człowieku,jego "dobra" materialne są najważniejsze,nie dzieli się z innymi posiadanymi bogactwami...krótko mówiąc człowiek zostaje przeciągnięty jakby na złą drogę życia..


Jezus i Kościół przestrzega nas przed zła stroną bogactwa, gdyż;
a. zapewne boi się żebyśmy nie zgłupieli
b. PIENIĄDZE TO NIE WSZYSTKO
c. Jak bym była bogata to bym się chwaliła
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T20:16:36+02:00
Kościół oraz Jezus przestrzegają nas przed złą stroną bogactwa być może dlatego że gdy człowiek zostaje bogaty,to bardzo często zapomina o drugim człowieku,jego "dobra" materialne są najważniejsze,nie dzieli się z innymi posiadanymi bogactwami...krótko mówiąc człowiek zostaje przeciągnięty jakby na złą drogę życia..