Odpowiedzi

2010-04-06T20:06:18+02:00
Hmm..moze jakas grupa ludzi na dyskotece w tle, a na pierwszym planie calujaca sie para? ;p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T20:09:49+02:00
Albo może coś takiego (jesli ogladales/as HSM) - Jakaś para co śpiewa a w tle widownia albo wlasnie na pierwszym planie głowy osób (tak na czarno,niewiem czy sobie wyobrazisz [no takie coś jak w kinie są głowy obok siebie na czarno])