Odpowiedzi

2009-11-02T17:17:43+01:00
Teraz kiedy ukraina - już tam jest świńska grypa polska jej pomaga np. dostarcza i przywozi maski ochronne, rózne ubrania ochronne pozwalające na nieprzenoszenie bakterii z człowieka na człowieka, również zabezpiecza polska ukrainę w odpowiednie leki
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T19:10:04+01:00
Polska miała duży wpływ na przebieg pomarańczowej rewolucji na Ukrainie. Te dwa państwa współpracują ze sobą w kwestiach politycznych i gospodarczych min. Polska przesłała Ukrainie leki i maski ochronne przeciwko epidemii świńskiej grypy. Polska i Ukraina organizują w 2012 Euro w Piłce nożnej. Polska popiera Ukrainę jako kandydata do UE.