Odpowiedzi

2010-04-06T20:08:46+02:00
Na morzu pływał błekitny delfin i machał ogonem.na podwórku stoi mały stoliczek.w ogrodzie rośnie piękny kwiat.na półce leży książeczka.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T20:13:54+02:00
Moja mama posiada piękny lazurowy naszyjnik, który zakłada tylko na najważniejsze okazje.

Płetwal błękitny jest to gatunek walenia, który jest największym zwierzęciem na Ziemii.

Moja ciocia kupiła mi na urodziny barwny notes, w którym zapisuję wszystkie moje najskrytsze myśli.

Wielokolorowy zeszyt, który kupiłam mojej siostrze na urodziny, napewno się jej spodoba.

Fryderyk Chopin był wielkim artystą, jest doceniany nawet teraz.

Bóg w religii chrześcijańskiej uważany jest za stwórce całego świata, jest On ojcem Jezusa Chrystusa.



3 3 3