Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T20:14:38+02:00
Trójkąt - bok 4cm, wysokość 16cm
Prostokąt - bok 8cm i 4cm
Romb - przekątne 16cm i 4cm
Trapez - bok 10cm i 6 cm, wysokość 4cm
Deltoid - przekątne 4cm i 16cm
1 5 1
2010-04-06T20:20:11+02:00
A) - trójkąt

a=8 h=8 P = a*h/2

b)prostokąt

a=8 b=4

c)rombu

tak jak w przypadku trójkąta e1 =8 e2=8 P=e1*e2/2 lub a=8 h=4
e-przekątne

d)trapezu

a=3 b=5 h=8 P=(a=b)*h /2

e) deltoid

a=4 h=8