Odpowiedzi

2010-04-06T20:10:01+02:00
Trzeba słuchać przewodnika, nie dotykać eksponatów, uważać żeby czegoś nie zniszczyć i nie rozmawiac, mozna sie odzywac tylko kiedy chce sie zadac jakies mądre pytanie.
34 3 34
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T20:11:54+02:00
1. Nie mozemy biegać!
2. Nie śmiecimy!
3. Nie jemy oraz nie pijemy!
4. Nie wprowadzamy zwierzat!
5. Nie jezdzimy rowerami czy innymi pojazdami!
6. Nie krzyczymy!
7. Nie odłaczamy sie od grupy!
8, Słuchac przewodnika!
9. Nie dotykamy eksponatów które są pod takim nakazem!

licze na naj;]
53 4 53
2010-04-06T20:15:34+02:00
W muzeum trzeba się zachowywać:
cicho-aby nie przeszkadzać innym;
przestrzegać regulaminu;
wyłączać telefony;
nie jeść;
nie dotykać eksponatów;
nie biegać;
nie wnosić aparatów;
zabrania się wprowadzania zwierząt;
zwiedzania muzeum z przewodnikiem;
nie siadania na meble, dywany i posadzki oraz miejsca gdzie zakazuje się wchodzenia;
nie krzyczymy;
nie odłączamy się od grupy

Jak coś wymyśle więcej to dopisze :)
28 4 28