Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T20:12:32+02:00
4kwietnia

Święta dla mnie i mojej rodziny zaczynają się już w Wielki Piątek. Wszyscy idziemy w ten dzień na Drogę Krzyżową. Rano w Wielką Sobotę razem z mamą przygotowuję swieconke. Uwielbiam to robic.potem z kolezankami idziemy do kosciola.W Wielkanoc jemy uroczyste sniadanie.Nastepnie idziemy na msze swieta.okolo poludnia jade do babci.w lany poniedzialek jak prawie kazdy oblewamy sie woda.
1 5 1
2010-04-06T20:16:04+02:00
Moim ulubionym dniem kalendarzowym jest 5 kwietnia. Jest to lany poniedziałek. W tym dniu umawiam, się z kolegami aby biegać po ulicy i chlapać wodą znajomych. Wspaniała zabawa. wszyscy chodzą w mokrych ciuchach i są uśmiechnięci od ucha do ucha. Przeważnie w ten dzień wracam późno i przemoczony do suchej nitki, lubię również ten dzień za to że następnego dnia nie trzeba iść do szkoły wiec można się wyspać.
1 5 1