Mam napisać opis tego psa ze zdjęcia , co prawda mieliśmy sobie wybrać albo swojego ; )
Ja wolę swojego ;*
Ma być króciutki i taki że jak pokażę zdjęcie i opis by pasowały !

Prosty, króciutki i daję odp naj :D !
http://pupilo.pl/portal_twojego_pupila/909/Pies_Koka

2

Odpowiedzi

2010-04-06T20:12:27+02:00
Mój pies jest duży.
Kolor czarno-brązowy
Można się go bać.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T20:17:15+02:00
Mój pies,a raczej suczka - Koka jest najfajniejsza na świecie.Jest to mieszaniec wilczura.Jest cudna! Ma orzechowo-brązowe , mądre oczy,i podpalaną błyszczącą sierść,gdzie dominuje kolor brązowo-beżowy na łapach i brzuchu a czarna na grzbiecie.Ma długi ,puszysty ogon z czarną pręgą, uszy klapnięte.Ma siwą bródkę.Kocham mojego psiaka,gdyż to najwierniejszy przyjaciel.