Odpowiedzi

2010-04-06T20:20:38+02:00
Z biblijnego przekazu wiemy, że wszystko, co Bóg stworzył, było dobre. Dlatego mówienie, że Bóg karze swoje dzieło, wydaje się co najmniej niestosowne. Natomiast jest problem grzechu. Gdy przez nieposłuszeństwo Bogu człowiek wszedł w grzech, ściągnął tym samym na siebie cierpienie, niepowodzenia, klęski... Ale nawet w tej sytuacji nie można posądzać Boga o to, że jest odwetowcem, że próbuje się na człowieku za jego nieposłuszeństwo mścić. To kompletne nieporozumienie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T21:00:33+02:00
Uważam, że tak ponieważ ludzie odwrócili się od Boga i Jego nauk.Przestali żyć w imię jego przykazań, idą przez życie bez wiary i poczucia oparcia w Jego sile i miłości. Nie dbają o swoich bliźnich, walczą tylko o swoje i dla siebie. Nie boli ich los i bieda drugiego człowieka. Myślę, że te wszystkie tragedie i kataklizmy są po to abyśmy przystanęli w tym biegu o pieniądze i zastanowili się nad swoim postępowaniem i nad swoim życiem.