Odpowiedzi

2010-04-06T20:32:57+02:00
Kościół jest obecnie w budowie, a w ostatnim czasie (przed świętami Wielkiej Nocy) jego wnętrze ubogaciły: ołtarz główny, dwa ołtarze boczne, chrzcielnica oraz organy


Proboszcz:
ks. Janusz Rajkowski
Wikariusz:
ks. Arkadiusz Oslislok
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T20:46:33+02:00
Ks. Janusz Rajkowski, ks. Arkadiusz Oslislok, katechetka: Cieslińska,
Wspólnota parafialna powstała w 1998 r.