Odpowiedzi

2009-11-02T17:18:58+01:00
Organizmy rozmnażające się bezpłciowo potrzebują odpowiedniej temperatury i miejsca, aby złożyć swoje jaja i aby te jaja mogły się rozwijać. Natomiast organaizmy rozmnażające się płciowo mogą urodzić i wychowywać potomstwo wszędzie . lub : Przy rozmnazaniu płciowym nastepuje przemieszanie materiału genetycznego,co sprawia,że te organizmy mają większe przystosowanie do zmiennych warunków środowiska
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T17:39:21+01:00
Organizmy rozmnażające się bezpłciowo potrzebują odpowiedniej temperatury i miejsca, aby złożyć swoje jaja i aby te jaja mogły się rozwijać. Natomiast organaizmy rozmnażające się płciowo mogą urodzić i wychowywać potomstwo wszędzie.
mam nadzieję że pomogłem