Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T20:29:39+02:00
PIAST KOŁODZIEJ
SIEMOWIT(ZIEMOWIT)
LESTEK(LESZEK)
SIEMOMYSŁ(ZIEMOMYSŁ)
MIESZKO I
BOLESŁAW CHROBRY
MIESZKO II
KAZIMIERZ ODNOWICIEL
BOLESŁAW ŚMIAŁY
WŁADYSŁAW HERMAN
BOLESŁAW KRZYWOUSTY
PRZEMYSŁ II
WACŁAW II
WŁADYSŁAW ŁOKIETEK
KAZIMIERZ WIELKI
1 5 1
2010-04-06T20:37:04+02:00
-Piast ( IX w),( protoplasta Piastów, tylko z legend)
-Siemowit (IX)
-Lestek ( IX/X)
-Siemomysł (Xw)
-Mieszko I ( ok 930- 992 ), panowanie 960-992
-Bolesław Chrobry (992-1025-panowanie)
-Mieszko II ( 1025-1034)
-Kazimierz Odnowiciel (1034-1058)
-Bolesław Śmiały (1058- 1079)
- Władysław Herman ( 1079- 1102)
- Bolesław Krzywousty ( 1102-1138)
1 5 1