Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T17:19:22+01:00
NAJGŁUPSZE ZDANIE JAKIE W ŻYCIU SŁYSZZAŁAM.
JA ROZUMIEM TAK :
NIE MA PEWNOŚCI ŻE MAMY CZAS BO NIC NA ŚWIECIE NIE JEST PEWNE. W KAŻDEJ CHWILI MOŻEMY UMRZEĆ I WTEDY CZASU NIE BĘDZIE.
2 2 2
2009-11-02T17:20:46+01:00
Nie bądź pewny, że czas masz, bo pewność niepewna...Oznacza to ze nie mozemy byc pewni efektu wszystkich ,,nieprzewidywalnych'' rzeczy.
3 5 3