Odpowiedzi

2010-04-06T20:26:32+02:00
To zależy gdzie jesteście ale np. ,, A tu z moją kochaną sis :)Love you siostrzyczko!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T20:32:21+02:00
To zależy czy siostra jest młodsza czy starsza .... np. z młodszą >>Z tym diabłem wcielonym ;p <<,>>Z tym urwisem<<.>>Z sis<<
Jak ze starszą to np. (jeśli ma chłopaka) >>Z tym zakochańcem :)<< , >> Z moją starą xD<<

Licze na naj ;)