Odpowiedzi

2010-04-06T20:26:36+02:00
Kapłana który wyciąga do ciebie rękę kiedy sie potknęłaś.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T20:28:21+02:00
Proponuje chrzest. W końcu to najważniejszy sakrament.

Albo krzyż z bierzmowania.

No i kazania o chodzeniu do kościoła, można to przykładowo napisać na kartce, a obok księdza na ambonie.
2010-04-06T20:29:22+02:00
Ja bym umieściła ręce które symbolizują pomoc i książke jako biblię czyli głoszenie słowa Bożego,