Odpowiedzi

2009-11-02T17:19:09+01:00
Robinson po powrocie do Yorku czuł sie obco ponieważ nauczył sie żyć na wyspie w samotności i ciężko było mu sie przyzwyczaić do ruchliwego miasta i otoczenia panującego tam.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T17:23:29+01:00
Robinson po powrocie do Yorku czuł się obco, ponieważ zbyt wiele czasu spędził na swojej wyspie bez ludzi. Odzwyczaił się od zachowań i zwyczajów ludzkich. Czuł się wyobcowany ponieważ nie wiedział jak się zachować, na wyspie "zdziczał".

Pozdrawiam
Coffin
2009-11-02T17:32:33+01:00
Robinson po powrocie do nowego jorku nie mógł sie do niczego przyzwyczaic poniewaz to byly dwa rozne swiaty.tutaj dla niego wszystko bylo luksusem.tam musial sam o siebie dbac a tu?tu wszystko było łatwe do zdobycia tam aby przetrwac musial walczyc.