Odpowiedzi

2010-04-06T20:35:22+02:00
Umarł pod sosną na wzgórzu twarzą ku Hiszpanii
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T20:35:51+02:00
Wikingowie osiedlili się w północnej francji, wschodniej anglii, na islandii
1 4 1
2010-04-06T20:38:58+02:00
Wikingowie osiedlili się w kilku enklawach aż po Kujawy.

Ronald ginie na polu bitwy (walczył z Francuzami) pod sosną na wzgórzu twarzą ku Hiszpanii
1 5 1