Odpowiedzi

2010-04-06T20:36:27+02:00
Gdy krasnystaw zobaczysz
nigdy nie zapomnisz
jak wygląda niebo
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T20:37:56+02:00
Zachęcam do zwiedzenia miasta Krasnystaw.
Jest to miejsce godne podziwu.
Będziecie mogli odpocząć i przez chwilę zapomnieć o rzeczywistości.
Nie będziecie żałować, że odwiedziliście ten zakątek świata.
1 1 1
2010-04-06T20:41:10+02:00
Krasnystaw to miejsce twoich marzeń...
Spójrz na nie raz, a będziesz chciał odwiedzać je zawsze.