Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T20:40:23+02:00
Pogoda:
temp. powietrza
wilgotność
ciśnienie atm.
opady
wiatr
zjawiska atmosferyczne
zachmurzenie

Klimat:
temp. powietrza
opady
wiatr
zachmurzenie
nasłonecznienie
wilgotność
ciśnienie atmosferyczne

Różnice
W pogodzie zjawiska atmosferyczne w klimacie nie.
2010-04-06T20:41:58+02:00
Pogoda to chwilowy stan atmosferyczny w damym miejsu i czasie a klimat to część pogody obserwowana przez dłuszy czas