Działka przeznaczona na łąkę ma kształt równoległoboku o wymiarach 75m i 120m. Paczka nasion trawy wystarcza na obsianie 2500m sześciennych działki. ile co najmniej takich paczek należy kupić, aby obsiać trawą tę działkę?

2

Odpowiedzi

2010-04-06T20:45:16+02:00
75*120=9000
9000:2500=3,6
Odp. Należy kupić co najmniej 4 paczki aby obsiać trawą tę działkę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T20:45:55+02:00
P=a*h
a=120
h=75
p=120*75=9000
9000:2500=3.6
odp potrzeba 4 pacz
nie wiem czy dobrze:/