Odpowiedzi

2010-04-06T20:40:09+02:00
Ogłoszenie

W poniedziałek 22 kwietnia o godzinie 12 00 w naszej szkole odbędzie się zbiórka zabawek dla dzieci z domu dziecka. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do klasy nr 24.
Uczniowie klasy....
4 4 4
2010-04-06T20:41:05+02:00
Ogłoszenie

Dnia 22.04.10 r. w naszym gimnazjum odbędzie się zbiórka zabawek dla dzieci z Domu Dziecka w Fiołkowie. Nie można być obojętnym na nieszczęście innego człowieka. Mikołaj Gogol napisał kiedyś: "Nigdy nie jesteśmy tak biedni, aby nie stać nas było na udzielenie pomocy bliźniemu." Proszę o udział w zbiórce..
Dyrektor
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T20:42:16+02:00
Ogłoszenie!
Jako klasa (tu wpisz swoją klasę) organizujemy zbiórkę zabawek dla biednych dzieci z domu dziecka. Zabawki mogą być używane, ale w dobrym stanie. Dzieci potrzebują pomocy, a więc prosimy o waszą pomoc! Zbiórka odbędzie się dnia 15.04.2010 r. (Dowolna data) o godz. 15:00 w korytarzu na 1 piętrze w szkole. Z góry dziękujemy w imieniu dzieci klasa (Tu wpisz Twoją klasę) w raz z wychowawcą.
5 5 5