Odpowiedzi

2010-04-06T20:51:41+02:00
Tak.Ponieważ:
* zachęca nas do kupna danej rzeczy
* dowiadujemy się o promocjach( np.: zniżka - 50%) i idziemy do sklepu myśląc że oszczędzamy.
* Oglądamy je, a za to ktoś kto robi te reklamy bierze pieniądze.
\No to tyle . mam nadzieję że pomogłam::)
1 4 1
2010-04-06T20:53:04+02:00
1. Kupujemy to czego nie potrzebujemy.
2. Tracimy pieniądze na przedmioty nie zawsze dobrej jakości.
3. Zwracamy uwagę na każdą reklamę w gazetach, na ulicach i zachwycamy sie nią.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T20:54:20+02:00
Wiele ludzi twierdzi, że reklamy są czymś, czego wcale nie słuchają ani nie oglądają, nie chcą patrzeć na nie w gazetach, ani nie czytają napisów na bilbordach. Niestety tacy odbiorcy nie będą na pewno dobrą pożywką dla tych, którzy z reklamowania produktów żyją. Nawet jeśli reklama działa podświadomie i nawet nie wiemy kiedy przypomina nam się w sklepie, że ten produkt skąś już znamy, a ten drugi nie, to jednak jeśli nie mieliśmy okazji nigdy go oglądać, bo nie zwracamy z zasady uwagi na reklamy na przykład w gazetach.
Znaczenie reklamy wydaje się ogromne, także z wychowawczego i pedagogicznego punktu widzenia. Reklama stanowi ważny sposób zaspakajania potrzeb zwłaszcza wśród dzieci.
Uważam, że od reklam ludzie sie również uzależniają. Wystarczy , że wejdzie na rynek nowy szampon, który w reklamie obiecująco robi cuda z włosami i już każda kobieta chce go kupić..

pozdrawiam i liczę na naj :)