Odpowiedzi

2010-04-06T20:51:52+02:00
V=0,8 x 0,5 x 0,6
v=240 dm³ = 240 litrów

240 *⅔= 160 litrów
2010-04-06T20:52:39+02:00
V= 0,8×0,5×0,6=0,24m³
2/3×0,24=0,16m³=160l
Musi wlać 160l
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T21:06:49+02:00
P= 0,8m x 0,5m x 0,6m=0.24m3
1m3=1000l
0.24m3 x 1000l=240l-całe akwarium
240l x 2= 160l
--------3
Odp;.Chłopiec musi wlać 160l wody.






(chyba to nie tak,sama nie wiem)