Zad.1
Liczba -log30 jest równa?
Zad.2
Kurtka kosztowała 120zł. Jaka jest cena kurtki po obniżce o 20%?
Zad.3
Środek S okręgu o równaniu x²+y²-2x+8y-111=0 ma współrzędne?
Zad.4
Ile rozwiązań ma równanie (x+5)(x-1)(x-4)/x²-16 = 0

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T20:51:17+02:00
Odpowiedź do zadania nr 2 to 24zł
2 1 2
2010-04-06T20:54:47+02:00
22222222222 ZADANIE JEST BANALNE !!!!!!!!



20% z 120 zł= dwaszieścia setnych razy 120 = i tam nie wiem ile wyjdzie



no i ci wyjdzie ile został obniżona no to ile tam ci wyszło w tym powyżej odejmujesz od 120 i BAm masz :)
UWAGA !!!!
to dwadzieścia setnych jest w ułamku zwykłym :)
1 1 1