Odpowiedzi

2010-04-06T20:56:10+02:00
V=1/3×Pp×k
Pp=6√2×6√2=72cm²
V=1/3×72×10=240cm³
Ten ostrosłup ma objętość 240cm³
2010-04-06T20:57:06+02:00
A=6√2cm
d=a√2=6√2√2=12cm
½d=6cm
k=10cm
h bryły=√10²-6²=√100-36=√64=8cm

v=⅓a²h=⅓×(6√2)²×8=192cm³
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T21:00:48+02:00
Dane:
a=6√2cm
k=10cm
szukane:
V=?

V=1/3Pp*H

Pp=a kwadrat
Pp= 6√2 kwadrat
Pp=72cm kwadratowych

d=a√2
d=6√2*√2
d=12

1/2d=6

H kwadrat+ (1/2)kwadrat=k kwadrat
H kw.+6kw.=10kw.
H kw.+36=100
H kw.= 64
H=8

V=1/3*72*8
V=192cm szescienne