Wyobraź sobie że bierzesz udział w zagranicznej wyminie uczniów która twoja szkoła organizuje z jednym toreniskich miastw. Twoi zagraniczni koledzy chcieli by się dowiedzieć o twojej parafi. na podstawie ogłoszeń parafialnych i strony internetowej napisz jak wygląda życie religijne twojej parafi .

nie wiem jak to napisać nie mam pomysłów
oto stronka mojej parafi : http://www.parafiakruzlowa.gminagrybow.pl/www/ogloszenia.htm

sa tam ogłoszenia proszę pomóżcie mi : D

2

Odpowiedzi

2010-04-06T20:55:31+02:00
Napisz że jest fajnie kolorowo że wasza parafia jest zgrana tak troche nabajeruj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T20:56:00+02:00
U mojej babci to proboszcz organizuje bale karnawałowe,loterie fantową można wygrać papier toaletowy ale może u ciebie też proboszcz organizuje zabawy czy coś to napisz też tam o tym.dużo nie napisałam ale myślę że chociarz troche Ci pomogłam.powodzenia