Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T21:01:32+02:00
- ksiądz święci ogień
-zapala paschał
-wbija w paschał czerwone kulki
-spiewa wezwania do Boga
- liturgia słowa
-czytania o wyzwoleniu z niewoli egipskiej i tp.
-psalmy
-poświęcenie wody chrzcielnej
-odnowienie przyzeczeń chrztu świętego
-zakończenie
2 5 2
2010-04-06T21:03:11+02:00
.


Liturgia paschalna:
procesja po ogień do świecy czyli śwatło
Liturgia
ogłoszenie że Chrystus żyje
msza
poświęcenie wody
komunia
procesja wokół kościoła
2 3 2