Odpowiedzi

2010-04-06T21:00:59+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T21:04:42+02:00
Na pytanie How do you do? odpowiada sie takim samym pytaniem How do you do? Jakby bylo How are you mozna by sie rozpisac. no dobrze ale nie pisalabys jakby to bylo takie latwe wiec:
-I'm ok
-I'm fine
-I am great
4 5 4
  • anya
  • Początkujący
2010-04-06T21:12:51+02:00
I am fine.I'm relaxed and I feel great.
4 2 4