Odpowiedzi

2009-11-02T18:43:21+01:00
Tak, On poprzez swoje słowo pokazuje mi swoją wolę która jest najlepsza dla mnie - jest dla mnie światłem które wskazuje drogę.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T18:55:31+01:00
Tak Chrystusowa prawda staje się światłem mojego życia ponieważ wierzę w chrystusa i wiem że jest on zbawcą i stworzycielem całego świata, gdyby nie on nie istnielibyśmy dzisiaj.


ja też to miałam napisałam tak i dostałam 5:D
2009-11-02T21:35:06+01:00
Tak mojm zdaniem tak poniewasz wiesze w Chrystusa i jest on światłem mego życia prowadzi mnie po nieruwnościach tego świata.