Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T21:12:13+02:00
Święta tych, którzy mają nadzieję na wyzdrowienie.
Święta są dla tych, którzy pomagają innym.
Święta Bożego Narodzenia są po to, aby cieszyć się narodzinami Jezusa.
Święta Wielkanocne są dla tych, którzy wierzą w Zmartwychwstanie Zbawiciela.
Święta Wszystkich Świętych są dla tych, którzy umarli.
Święto Niepodległości oddaje honor i cześć poległym, którzy walczyli o "nas".
2010-04-06T21:16:58+02:00
Święta tych którzy mają za mało czasu na codzień, aby o innych pomyśleć . Spotkanie w gronie rodzinnym i omówienie spraw rodzinnych, o których często zapominamy.Podkreślenie i przypomnienie ludziom o tym za co i że ich kochamy.No i przede wszystkim rodzinne wspomnienia, których nigdy nie zapominamy.
Własnie w takich chwilach wszyscy się zbliżamy do siebie.